Z racji ciągłej pracy na sterownikach samochodowych, oraz pozyskiwania nowych dokumentacji elektroniki, nasza firma rozpoczęła wdrożenie usługi polegającej na naprawie sterowników zamontowanych zarówno w pojazdach ciężarowych. Spotkała Ciebie, lub Twojego kierowcę nieprzyjemna sytuacja po wyrobionej pauzie, bądź już w czasie podróży która zmusiła Ciebie do postoju i braku możliwości kontynuowania dalszej jazdy? Zajmujemy się profesjonalną naprawa sterowników. Pomożemy Tobie, lub Twojemu kierowcy ruszyć z miejsca postoju!
Oferujemy kompleksową naprawa sterownika silnika PCI w pojazdach ciężarowych DAF Euro 6 serii XF, CF,410, 440, 460, 480, 510.
-Brak reakcji na rozrusznik?
-Nagły spadek temperatury wody.
-Brak reakcji na pedał gazu?
-Różne inne widoczne błędy po podłożeniu sprawnych części.
-Załączanie wentylatora chłodnicy, gdy jest to niepotrzebna czynność.
-Brak możliwości odpalenia auta?
-Brak komunikacji z komputerem sterowania silnika PCI.
-Auto po rozgrzaniu do temperatury roboczej gasi silnik.
1877245 REV, C2160700 REV 0, 2013285 REV 0
Uszkodzenie sterownika hamulca EBS3 WABCO DAF Euro 6 serii XF, CF,410, 440, 460, 480, 510?
Może ma podobne objawy… EBS na czerwono, bądź pomarańczowo?
-Zalania wodą.
-Usterka tempomatu.
-Usterka zasilania PIN A8.
-Słaba reakcja siłowników hamulcowych.
-Brak reakcji zaworu Europa od naczepy.
-Brak reakcji z poziomu pedału hamulca.
-Uszkodzenie widoczności czujników ABS i ich prędkości.
-Zero komunikacji z jednostką podczas diagnozy.
-Błędna reakcji hamowania tylnej osi ,oraz zaworu sterującego tylnej osi.
,4461352020, 4461352030, 4461352040, 4461352050
Oferujemy kompleksową naprawa sterownika osuszacza powietrza SAC w pojazdach ciężarowych DAF Euro 6 serii XF, CF,410, 440, 460, 480, 510 LIFT POLIFT
Usterka sterowania powietrzem może Nas zaskoczyć wielokrotność błędów emitowanych z przeróżnych jednostek sterujących, co może doprowadzić do znacznego ograniczenia pracy układu zasilania powietrzem.
-Brak reakcji osuszacza.
-Brak możliwości połączenia ze sterownikiem.
-Brak widoczności pierwszego obwodu powietrza.
-Brak widoczności drugiego obwodu powietrza.
K075171 AE6100, K075169 ELA1000, K079160 ZEL2102
Oferujemy pełną, oraz kompleksową naprawę sterownika EDC7 w pojazdach ciężarowych MAN Euro 3, Euro 4, Euro 5 serii TGA, TGL, TGM, TGS, TGX, 360, 400, 440, 480 i inne.
Usterka sterowania silnika z reguły zdarza się nagle. Usterki objawiają się niespodziewanie i doprowadzają do niestabilnej pracy układu paliwowego.
-Brak reakcji na rozrusznik?
-Nagły spadek temperatury wody.
-Brak reakcji na pedał gazu?
-Różne inne widoczne błędy po podłożeniu sprawnych części.
-Brak możliwości odpalenia auta? (usterka sterowania silnika)
-Brak komunikacji z komputerem sterowania silnika EDC7C32.
-Auto po rozgrzaniu do temperatury roboczej gasi silnik.(Usterka sterowania silnika).
-Problemy z układem wtryskowym Common Rail (Błędy 3776, 3778, 3779, 3780, 3781)
0281010055, 0281020067, 0281010131, 0281010255.
Oferujemy pełną, oraz kompleksową naprawę sterownika PTM w pojazdach ciężarowych MAN Euro 5, Euro 6 serii TGL, TGM, TGS, TGX, 360, 400, 440, 460, 480 i inne.
Usterka sterowania modułem jazdy z reguły zdarza się nagle. Objawia się to podczas jazdy może Nas zaskoczyć wielokrotność błędów emitowanych z przeróżnych jednostek sterujących, a szczególnie z wszystkich systemów, co może doprowadzić do zatrzymania silnika, czy też braku reakcji skrzyni biegów.
-Brak reakcji skrzyni biegów
-Nie ma N pozycji skrzyni na wyświetlaczu.
-Usterki związane z SZYNĄ CAN-H, CAN-L
-Komunikacja, diagnostyka z jednostką przerwana.
-Podwyższone obroty silnika i brak reakcji pedału gazu.
-Brak możliwości odpalenia silnika, auta (immobilizer aktywny)
-Aktywne i nieustanne błędy w module PTM mimo sprawnych podzespołów.
81.25805-7120. 81.25805-7154, 81.25805-7127, 81.25805-7152, 81.25805-7155, 81.25805-7164
Oferujemy kompleksową naprawa sterownika EBS 5 w pojazdach ciężarowych MAN Euro 5, Euro 6 serii TGL, TGM, TGS, TGX, 360, 400, 440, 460, 480 i inne.
terka sterowania modułem hamulca z reguły zdarza się nagle. Objawia się to podczas jazdy może Nas zaskoczyć wielokrotność błędów emitowanych z przeróżnych jednostek sterujących, a szczególnie z systemu ABS/EBS.
-Usterka tempomatu.
-Usterka zasilania PIN A8.
-Słaba reakcja siłowników hamulcowych.
-Brak reakcji zaworu Europa od naczepy.
-Brak reakcji z poziomu pedału hamulca.
-Uszkodzenie widoczności czujników ABS i ich prędkości.
-Zero komunikacji z jednostką podczas diagnozy.
-Błędna reakcji hamowania tylnej osi ,oraz zaworu sterującego tylnej osi.
81.25805-7120. 81.25805-7154, 81.25805-7127, 81.25805-7152, 81.25805-7155, 81.25805-7164
Oferujemy kompleksową naprawa sterownika CPC3 w pojazdach ciężarowych Mercedes Benz Truck MP4 Euro 5
-Brak reakcji skrzyni biegów
-Usterka z komunikacji z jednostką CPC3
-Brak możliwości odpalenia auta (immobilizer aktywny)
-Podwyższone obroty silnika i brak reakcji pedału gazu.
-Brak komunikacji ze sterownikiem silnika MCM i innymi podzespołami.
-Błędna reakcja skrzyni biegów, brak połączenia ze sterownikiem TCM.
-A0034463402, A0034465402, A0034466302, A0034466502, A0034467002, A0034467202, A0034467702
Oferujemy kompleksową naprawa sterownika ACM, ACM 2.1, ACM EVO w pojazdach ciężarowych MERCEDES BENZ TRUCK Euro 5, Euro 6 serii ACTROS, ANTOS, AXOR, ATEGO.
-Usterka zasilania 18,19,20 V.
-Brak komunikacji z jednostką podczas diagnostyki.
-Przerwa przy wypalaniu DPF przez błędne dane.
-Zero możliwości zrobienia testu adblue. (proces przerywany)
-Widoczne usterki w diagnostyce mimo sprawnych podzespołów
-Usterki związane z czujnikami spalin, nox, pompą scr.
-Całkowite rozłączenie systemu adblue po nagrzaniu auta.
A0004460054, A0004462754, A0004463154, A0004463454, A0004464854, A0004464954, A0004465854, A0004468554
Oferujemy kompleksową naprawa sterownika komputera EBS ZM WABCO w pojazdach ciężarowych Mercedes-Benz Truck Euro 5, Euro 6 serii ACTROS, ANTOS, AXOR, ATEGO MP4 MP5.
Może ma podobne objawy… EBS na czerwono, bądź pomarańczowo?
-Zalania wodą.
-Usterka tempomatu.
-Usterka zasilania PIN A8.
-Brak reakcji zaworu Europa od naczepy.
-Zero komunikacji z jednostką podczas diagnozy.
-Błędna reakcji hamowania tylnej osi ,oraz zaworu sterującego tylnej osi.
A0014460936/001, 4461302200/001, A0014460536/001, A0004469936/001
Oferujemy kompleksową naprawa sterownika komputera EBS KNORR-BREMSE w pojazdach ciężarowych Mercedes-Benz Truck Euro 5, Euro 6 serii ACTROS, ANTOS, AXOR, ATEGO MP4 MP5.
Może ma podobne objawy… EBS na czerwono, bądź pomarańczowo?
-Zalania wodą.
-Usterka tempomatu.
-Usterka zasilania PIN A8.
-Brak reakcji zaworu Europa od naczepy.
-Zero komunikacji z jednostką podczas diagnozy.
-Błędna reakcji hamowania tylnej osi ,oraz zaworu sterującego tylnej osi.
0486106127, 0486106133
Twój pojazd zaprzestał dalszej jazdy? Może ma podobne objawy…
– Usterka związana z układem retardera.
– Utrata biegów mimo sprawnych podzespołów.
– Zero komunikacji z jednostką podczas diagnostyki.
– Brak automatycznej skrzyni biegów (tylko manual).
– Naprawa po podłączeniu prostownika (matki).
– Pojazd może poruszać się tylko w trybie manualnym.
SCANIA : 1758158, 1478537, 1878706, 1918471, 1878708
Oferujemy kompleksową naprawa i serwis sterownika COO7 w pojazdach ciężarowych SCANIA.
-Zero reakcji pedału gazu.
-Brak reakcji skrzyni biegów
-Wskazówka paliwa nic nie wskazuje(leży)
-Nie ma N pozycji skrzyni na wyświetlaczu.
-Usterki związane z SZYNĄ CAN-H, CAN-L
-Brak możliwości odpalenia auta (immobilizer aktywny)
-Usterka z komunikacji z jednostką COO7, EMS, GMS itd…
-Aktywne i nieustanne błędy w module COO7 mimo sprawnych podzespołów.
2117987, 1939644, 1914377, 2053951, 1914377 2098506, 2309730 itd…
-BASIC
-EXTENTED
Usterki objawiają się niespodziewanie i doprowadzają do niestabilnej pracy układu paliwowego, usterki podzespołów silnika. Usterka objawia się tylko komunikatem Usterka sterowania silnika.
-Brak reakcji na rozrusznik?
-Nagły spadek temperatury wody.
-Zamykanie hamulca górskiego.
-Brak reakcji na pedał gazu?
-Usterka czujnika ciśnienia zasilania paliwa?
-Różne inne widoczne błędy po podłożeniu sprawnych części.
-Zwarcie wtryskiwaczy 1-2-3 wtrysk, 4-5-6 wtrysk.
-Auto po rozgrzaniu do temperatury roboczej gasi silnik.(Usterka sterowania silnika).
DC1215,DC1214,C1109,C1108,DT1212,DC1619,DT1217,DT1218,DT1215
W Naszej firmie dokonasz modyfikacji które pozbawią Cię problemu w postaci zbyt małego momentu obrotowego, słabego przyśpieszania, szybszych podjazdów pod górkę, a co najważniejsze przy zdrowym silniku który zostaje poddany diagnostyce, oraz pomiarami na hamowani jesteśmy w stanie specjalistycznie zmodyfikować oprogramowanie sterownika silnika. Oferujemy zwiększenie mocy w pojazdach ciężarowe, dostawcze, osobowe, oraz maszyny rolnicze. Dodatkowo oferujemy modyfikacje oprogramowania pod względem ,wyłączenia ograniczenia mocy, oraz dezaktywacji uporczywych systemów oczyszczania spalin takich jak DPF, EGR, czy tez ADBLUE (SCR).
Scania Euro 3, Euro 4 Euro 5, Euro 6
Series: 124, R, G, P, S 410, 420, 440, 450, 490.
Chip tuning, czyli programowe zwiększenie mocy pojazdu SCANIA R410, R410, R450 i inne. Poddając auto edycji oprogramowania możemy zyskać nie tylko moc, ale też i mniejsze spalanie paliwa na 100km. Modyfikacje oparte diagnostyką komputerową, oraz pomiarami na hamowni.
505-498-693
Wyłączenie ograniczenia mocy.
Zmniejszenie dozowania ADBLUE.
Wyłączenie trybu pełzania 20km/h.
Wyłączenie systemu SCR(ADBLUE), DPF, EGR.
Series: CF, LF, XF95, XF105, XF106 400,440, 460, 510.
Chip tuning, czyli programowe zwiększenie mocy pojazdu DAF XF105, XF106 400,440, 460, 510 i inne. Poddając auto edycji oprogramowania możemy zyskać nie tylko moc, ale też i mniejsze spalanie paliwa na 100km. Modyfikacje oparte diagnostyką komputerową, oraz pomiarami na hamowni.
Wyłączenie ograniczenia mocy.
Zmniejszenie dozowania ADBLUE.
Wyłączenie trybu pełzania 20km/h.
Wyłączenie systemu SCR(ADBLUE), DPF, EGR.
Series: TGX, TGS, TGL TGM 250, 290, 360, 400, 440, 460 ,480.
Chip tuning, czyli programowe zwiększenie mocy pojazdu MAN TGA, TGL, TGM, TGS, TGX 400, 440, 460 i inne. Poddając auto edycji oprogramowania możemy zyskać nie tylko moc, ale też i mniejsze spalanie paliwa na 100km. Modyfikacje oparte diagnostyką komputerową, oraz pomiarami na hamowni.
Wyłączenie ograniczenia mocy.
Zmniejszenie dozowania ADBLUE.
Wyłączenie trybu pełzania 20km/h.
Wyłączenie systemu SCR(ADBLUE), DPF, EGR.
Series: Actros, Antos, Atego, Axor
Chip tuning, czyli programowe zwiększenie mocy pojazdu Mercedes Actros, Arocs, Antos, Atego, Axor i inne. Poddając auto edycji oprogramowania możemy zyskać nie tylko moc, ale też i mniejsze spalanie paliwa na 100km. Modyfikacje oparte diagnostyką komputerową, oraz pomiarami na hamowni.
Wyłączenie ograniczenia mocy.
Zmniejszenie dozowania ADBLUE.
Wyłączenie trybu pełzania 20km/h.
Wyłączenie systemu SCR(ADBLUE), DPF, EGR.














